Zwroty towaru

Uwaga! Od dnia 16.11. 2020 r. e-sklep rezygnuje z realizacji wymian. Jeśli dany towar nie spełnia Twoich wymagań, chcesz wybrać inny rozmiar lub kolor produktu, wypełnij formularz zwrotu, odeślij towar i złóż nowe zamówienie. 

 

ZWROTY TOWARU

Zwracany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem. 

 

 GDZIE ZAKUPIŁEŚ TOWAR?

W Sklepie Stacjonarnym

W Sklepie Internetowym



 POZOSTAŁE PYTANIA

 

Jak dokonać zwrotu do Sklepu Internetowego?

Jak zwrócić towar zakupiony w e-sklepie w Sklepie Stacjonarnym?

Kupiłem towar w Sklepie Internetowym. Czy mogę go zwrócić w Sklepie Stacjonarnym?

 

 

PRODUKTY ZAKUPIONE W SALONACH STACJONARNYCH


Towar zakupiony w salonach outletowych Volcano podlega zwrotowi w ciągu 7 dni od daty zakupu. Istnieje także możliwość wymiany zakupionego produktu na inny rozmiar lub towar o tej samej bądź wyższej wartości w ciągu 30 dni od dnia zakupu. Należy pamiętać, aby zwracany lub wymieniany towar nie nosił śladów użytkowania oraz posiadał kompletne, oryginalnie przymocowane metki.

 

UWAGA! W związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych, wydłużamy możliwość zwrotu towaru do 7 dni oraz wymiany do 30 dni od daty ponownego otwarcia galerii handlowych.  

 

Zwrot towaru jest możliwy w dowolnym salonie outletowym Volcano, niezależnie od miejsca zakupu towaru. Lista salonów dostępna TUTAJ. Zwrot będzie dokonany tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz w przypadku płatności kartą płatniczą wydruku potwierdzenia transakcji.

 

Jeżeli towar zakupiony w Salonie Volcano posiada wadę, klientom przysługuje prawo do składania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego) w ciągu 2 lat od daty zakupu.

 

W związku z zamknięciem galerii handlowych, w przypadku reklamacji produktu zakupionego w salonie stacjonarnym, mają Państwo dwie opcje do wyboru:

  1. Wysłać uszkodzony towar bezpośrednio do centrali firmy na adres VCO S.A., Szosa Gdańska 22, 86-031 Osielsko, z dopiskiem REKLAMACJA oraz podać opis wady oraz dane teleadresowe (tylko w przypadku wymiany produktu na nowy).
  2. Poczekać na otwarcie salonów i złożyć reklamację bezpośrednio w salonie (po otwarciu). Na zgłoszenie wady mają Państwo 2 lata od daty zakupu.

  

SKLEP INTERNETOWY – ZASADY ZWROTU

 

Jeśli zakupione rzeczy nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni dokonać ich zwrotu. Po upływie w/w terminu nie ma możliwości zwrotu towaru. Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym polega na jego zwrocie i złożeniu kolejnego zamówienia. W celu szybkiej realizacji proces został uproszczony. Dlatego prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Zwracany lub wymieniany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem.

 

 

WYSYŁKA ZWROTU POCZTĄ LUB KURIEREM - SKLEP INTERNETOWY

 

  1. Wypełnij drukowanymi literami dołączony do zamówienia FORMULARZ ZWROTU TOWARU.

    formularz

  2. Zapakuj produkt/-y, które chcesz zwrócić. Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
  3. Koniecznie dołącz potwierdzenie dokonania zakupu, np. paragon lub faktura.
  4. Odeślij produkt/-y na poniższy adres:
    VCO S.A.
    ul. Szosa Gdańska 22
    86-031 Osielsko
    z dopiskiem „E-SKLEP"
  5. Zakupioną rzecz możesz przymierzyć jak w sklepie, ale zwróć uwagę aby nie usunąć metek lub nie ubrudzić towaru.
  6. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki dokonamy zwrotu należności na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu.

  

SZYBKIE ZWROTY - ZWRÓĆ PACZKĘ Z INPOST

 

Możesz skorzystać z bezpłatnej usługi zwrotu za pośrednictwem paczkomatu InPost. Jak to zrobić?

  1. Zapakuj produkty wraz z formularzem zwrotu do e-sklepu (do pobrania wyżej).
  2. Wypełnij formularz zwrotu na stronie Szybkiezwroty.pl, wybierając sklep Volcano.
  3. Poczekaj aż wygenerujemy kod zwrotu. Otrzymasz go SMSem i drogą mailową. UWAGA! Kod zwrotu jest ważny 72 h. 
  4. Na wcześniej przygotowanej paczce wpisz kod zwrotu. Jeśli używasz opakowania, w którym przysłaliśmy do Ciebie produkty, usuń poprzednią etykietę. 
  5. Udaj się do najbliższego paczkomatu, wybierz opcję "Chcę wysłać paczkę" i wpisz kod zrwotu. Zapakuj paczkę do skrytki. Gotowe! 

 

ZWROT ZAMÓWIENIA INTERNETOWEGO W SALONIE STACJONARNYM

Uwaga! W związku z obostrzeniami sanitarnymi, obowiązującymi w naszym kraju, informujemy, że nie ma obecnie możliwości zwrotu zamówienia internetowego w salonie stacjonarnym. Sklepy Volcano są do odwołania zamknięte. 

  1. Zapakuj produkt/-y, które chcesz zwrócić. Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
  2. Koniecznie dołącz potwierdzenie dokonania zakupu, np. paragon lub faktura. oraz formularz zwrotu.
  3. Produkty zwracamy z kompletem nieoderwanych metek oraz bez śladów użytkowania.
  4. Przygotowany zwrot przekaż sprzedawcy w Salonie. Lista salonów, gdzie możesz zwrócić produkt znajduje się TUTAJ.
  5. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki, dokonamy zwrotu należności na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu.