Zwroty i wymiana

ZWROTY I WYMIANY TOWARU

Zwracany lub wymieniany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem.


SALONY STACJONARNE
Towar zakupiony w salonach Volcano podlega wymianie w ciągu 14 dni od dnia zakupu na inny rozmiar lub towar o tej samej wartości, lub wyższej wartości, o ile nie nosi śladów użytkowania oraz posiada kompletne, oryginalne metki.

Zwrot towaru w Salonie stacjonarnym nie jest możliwy zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta. 

Wymiany towaru Klient może dokonać tylko w Salonie marki Volcano, w którym dokonał zakupu. Wymiana będzie dokonana tylko za okazaniem dowód zakupu, a w przypadku płatności kartą płatniczą również za okazaniem wydruku potwierdzenia tej transakcji.

Jeżeli towar zakupiony w Salonie Volcano posiada wadę, klientom przysługuje prawo do składania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego) w ciągu 2 lat od daty zakupu.


SKLEP ONLINE – ZASADY ZWROTU/WYMIANY

Jeśli zakupione rzeczy nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni dokonać ich zwrotu lub wymiany. Po upływie w/w terminu nie ma możliwości wymiany ani zwrotu towaru. W celu szybkiej realizacji oba procesy zostały uproszczone. Dlatego prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Zwracany lub wymieniany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem.


  1. Wypełnij drukowanymi literami dołączony do zamówienia FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU TOWARU.
  2. Zapakuj produkt/-y, które chcesz zwrócić. Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
  3. Koniecznie dołącz potwierdzenie dokonania zakupu, np. paragon lub faktura.
  4. Odeślij produkt/-y na poniższy adres:
    VCO S.A.
    ul. Szosa Gdańska 22
    86-031 Osielsko
    z dopiskiem „E-SKLEP"
  5. Zakupioną rzecz możesz przymierzyć jak w sklepie, ale zwróć uwagę aby nie usunąć metek lub nie ubrudzić towaru.
  6. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki, dokonamy wymiany towaru lub zwrotu należności na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu.