Zwroty i wymiana

ZWROTY I WYMIANY TOWARU

Zwracany lub wymieniany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem. 

 

 GDZIE ZAKUPIŁEŚ TOWAR?

W Sklepie Stacjonarnym

W Sklepie Internetowym



 POZOSTAŁE PYTANIA

 

Jak dokonać zwrotu do Sklepu Internetowego?

Jak zwrócić towar zakupiony w e-sklepie w Sklepie Stacjonarnym?

Kupiłem towar w Sklepie Internetowym. Czy mogę go zwrócić w Sklepie Stacjonarnym?

 

 

PRODUKTY ZAKUPIONE W SALONACH STACJONARNYCH


Towar zakupiony w salonach outletowych Volcano podlega zwrotowi w ciągu 7 dni od daty zakupu. Istnieje także możliwość wymiany zakupionego produktu na inny rozmiar lub towar o tej samej bądź wyższej wartości w ciągu 30 dni od dnia zakupu. Należy pamiętać, aby zwracany lub wymieniany towar nie nosił śladów użytkowania oraz posiadał kompletne, oryginalnie przymocowane metki.

 

Zwrot i wymiana towaru jest możliwa w dowolnym salonie outletowym Volcano, niezależnie od miejsca zakupu towaru. Lista salonów dostępna TUTAJ. Zwrot lub wymiana będzie dokonana tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz w przypadku płatności kartą płatniczą wydruku potwierdzenia transakcji.

 

Jeżeli towar zakupiony w Salonie Volcano posiada wadę, klientom przysługuje prawo do składania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego) w ciągu 2 lat od daty zakupu.

  

SKLEP INTERNETOWY – ZASADY ZWROTU/WYMIANY

 

Jeśli zakupione rzeczy nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni dokonać ich zwrotu lub wymiany. Po upływie w/w terminu nie ma możliwości wymiany ani zwrotu towaru. W celu szybkiej realizacji oba procesy zostały uproszczone. Dlatego prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Zwracany lub wymieniany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem.

 

 

WYSYŁKA ZWROTU POCZTĄ LUB KURIEREM - SKLEP INTERNETOWY

 

  1. Wypełnij drukowanymi literami dołączony do zamówienia FORMULARZ WYMIANY/ZWROTU TOWARU.

    formularz

  2. Zapakuj produkt/-y, które chcesz zwrócić. Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
  3. Koniecznie dołącz potwierdzenie dokonania zakupu, np. paragon lub faktura.
  4. Odeślij produkt/-y na poniższy adres:
    VCO S.A.
    ul. Szosa Gdańska 22
    86-031 Osielsko
    z dopiskiem „E-SKLEP"
  5. Zakupioną rzecz możesz przymierzyć jak w sklepie, ale zwróć uwagę aby nie usunąć metek lub nie ubrudzić towaru.
  6. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki, dokonamy wymiany towaru lub zwrotu należności na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu.

 

 

 

 

ZWROT ZAMÓWIENIA INTERNETOWEGO W SALONIE STACJONARNYM

 

  1. Zapakuj produkt/-y, które chcesz zwrócić. Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
  2. Koniecznie dołącz potwierdzenie dokonania zakupu, np. paragon lub faktura. oraz formularz zwrotu/wymiany.
  3. Produkty zwracamy z kompletem nieoderwanych metek oraz bez śladów użytkowania.
  4. Przygotowany zwrot przekaż sprzedawcy w Salonie. Lista salonów, gdzie możesz zwrócić produkt znajduje się TUTAJ.
  5. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki, dokonamy wymiany towaru lub zwrotu należności na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu.