Uwaga! Od dnia 11.07.2022 r. zmianie ulega adres, na którym przyjmujemy zwroty. Prosimy o wysyłkę zwracanego towaru na adres: VCO S.A. ul. Mokra 30 A, Hala E, 85-834 Bydgoszcz
ZWROTY TOWARU
Zwracany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem.
GDZIE ZAKUPIŁEŚ TOWAR?
POZOSTAŁE PYTANIA
Jak dokonać zwrotu do Sklepu Internetowego?
Jak zwrócić towar zakupiony w e-sklepie w Sklepie Stacjonarnym?
Kupiłem towar w Sklepie Internetowym. Czy mogę go zwrócić w Sklepie Stacjonarnym?
PRODUKTY ZAKUPIONE W SALONACH STACJONARNYCH
Towar zakupiony w salonach outletowych Volcano podlega zwrotowi w ciągu 7 dni od daty zakupu. Istnieje także możliwość wymiany zakupionego produktu na inny rozmiar lub towar o tej samej bądź wyższej wartości w ciągu 30 dni od dnia zakupu. Należy pamiętać, aby zwracany lub wymieniany towar nie nosił śladów użytkowania oraz posiadał kompletne, oryginalnie przymocowane metki.
Zwrot towaru jest możliwy w dowolnym salonie outletowym Volcano, niezależnie od miejsca zakupu towaru. Lista salonów dostępna TUTAJ. Zwrot będzie dokonany tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragonu lub faktury) oraz w przypadku płatności kartą płatniczą wydruku potwierdzenia transakcji.
SKLEP INTERNETOWY – ZASADY ZWROTU
Jeśli zakupione rzeczy nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 21 dni dokonać ich zwrotu. Po upływie w/w terminu nie ma możliwości zwrotu towaru. Wymiana towaru zakupionego w sklepie internetowym polega na jego zwrocie i złożeniu kolejnego zamówienia. W celu szybkiej realizacji proces został uproszczony. Dlatego prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi wskazówkami.
Zwracany lub wymieniany towar musi pozostać w stanie niezmienionym. Oznacza to, że musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania, tj. nie może posiadać zabrudzeń, uszkodzeń mechanicznych ani żadnych innych wad. Towar musi być dobrze zabezpieczony, opakowanie owinięte folią bądź papierem.
WYSYŁKA ZWROTU POCZTĄ LUB KURIEREM - SKLEP INTERNETOWY
- Wypełnij drukowanymi literami dołączony do zamówienia FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI TOWARU.
- Zapakuj produkt/-y, które chcesz zwrócić. Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
- Odeślij produkt/-y na poniższy adres:
VCO S.A.
ul. Mokra 30 A
Hala E
85-834 Bydgoszcz
z dopiskiem "E-SKLEP"
4. Zakupioną rzecz możesz przymierzyć jak w sklepie, ale zwróć uwagę aby nie usunąć metek lub nie ubrudzić towaru.
5. W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki dokonamy zwrotu należności na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu.
SZYBKIE ZWROTY - ZWRÓĆ BEZPŁATNIE PACZKĘ Z INPOST
Możesz skorzystać z bezpłatnej usługi zwrotu za pośrednictwem paczkomatu InPost. Jak to zrobić?
- Zapakuj produkty wraz z formularzem zwrotu do e-sklepu (do pobrania wyżej).
- Wypełnij formularz zwrotu na stronie Szybkiezwroty.pl.
- Poczekaj aż wygenerujemy kod zwrotu. Otrzymasz go SMSem i drogą mailową. UWAGA! Kod zwrotu jest ważny 72 h.
- Na wcześniej przygotowanej paczce wpisz TYLKO kod zwrotu. Nie musisz nic dodatkowo wpisywać! Jeśli używasz opakowania, w którym przysłaliśmy do Ciebie produkty, usuń poprzednią etykietę.
- Udaj się do najbliższego paczkomatu, wybierz opcję "Chcę wysłać paczkę" i wpisz kod zwrotu. Zapakuj paczkę do skrytki. Gotowe!
ZWROT ZAMÓWIENIA INTERNETOWEGO W SALONIE STACJONARNYM
- Zapakuj produkt/-y, które chcesz zwrócić. Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
- Koniecznie dołącz formularz zwrotu.
- Produkty zwracamy z kompletem nieoderwanych metek oraz bez śladów użytkowania.
- Przygotowany zwrot przekaż sprzedawcy w Salonie. Lista salonów, gdzie możesz zwrócić produkt znajduje się TUTAJ.
- W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki, dokonamy zwrotu należności na numer konta wskazany przez Ciebie w formularzu.