Co to jest usługa Twisto?
To zupełnie nowa formuła zakupowa, stworzona przez ING BANK ŚLĄSKI z myślą o klientach, kupujących przez internet. Wybierając ją, możesz najpierw sprawdzić produkt w domu i dopiero wtedy za niego zapłacić. Na zapłacenie zobowiązania masz 21 dni od dnia złożenia zamówienia.
Czy coś za to płacę?
Nie. Usługa Twisto jest zupełnie darmowa. Płacisz jedynie za zamówienie, a jeśli zdecydujesz się na zwrot wszystkich zamówionych produktów, płatność jest anulowana.
Kto może skorzystać z usługi?
Wszyscy. Twisto jest dostępne dla klientów wszystkich banków.
Jak mogę skorzystać z opcji TWISTO w sklepie www.volcano.pl?
Wybierając płatność za pośrednictwem bramki “płacę online z imoje”.
Opcja Twisto jest niedostępna - co to oznacza?
Przy każdym zamówieniu system przydziela limit kwotowy, który klient może wykorzystać. Jeśli opcja Twisto jest niedostępna, oznacza to, że nie jest możliwe złożenie zamówienia na daną kwotę, z wykorzystaniem tej usługi. Kwoty przyznawane są dla każdego kupującego indywidualnie. Terminowe spłacanie zobowiązań dla Twisto oznacza zwiększenie limitu na kolejne zakupy.
Usługa może być również niedostępna w przypadku błędnego wpisania adresu doręczenia.
Czy to bezpieczne?
Tak. Usługa dostarczana jest przez jeden z wiodących na rynku banków - ING BANK ŚLĄSKI. Wybierając tę opcję nie musisz podawać wrażliwych danych typu PESEL czy numer karty. Podajesz tylko te dane, które potrzebne są do celów realizacji przez sklep zamówienia, czyli imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres, na który ma zostać wysłana paczka.
Co się stanie, jeśli zapomnę zapłacić?
Decydując się na skorzystanie z usługi “kupuj teraz, zapłać później”, podajesz m.in. swój adres e-mail. Będziesz otrzymywał na niego informacje o zbliżającym się terminie zapłaty. Jeśli zdecydujesz się na oddanie produktów, otrzymasz maila o zmniejszeniu wartości zamówienia lub anulowaniu transakcji, gdy oddasz całe zamówienie. W przypadku braku opłaty, po 21 dniach od dnia złożenia zamówienia, Twisto naliczy odsetki ustawowe.
Jak wygląda proces zwrotu produktów?
Zwrot produktów przebiega standardowo według zasad opisanych tu: Zwroty towaru. Po przyjęciu towaru przekazujemy do Twisto informację o całkowitym bądź częściowym anulowaniu zamówienia. Gdy zdecydujesz się oddać tylko niektóre produkty, otrzymasz od Twisto drogą mailową korektę potwierdzenia zamówienia z nową sumą do zapłaty. Jeśli zwróciłeś wszystko, również na maila otrzymasz informacje o anulowaniu Twojej transakcji.
Masz więcej pytań?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 797 012 121 lub napisz na shop@volcano.pl.
Skorzystaj z usługi Twisto już dziś;)