Popularne pytania

1. Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranego sposobu płatności. Gdy wybierzesz płatność online – dokonasz przelewu, szybkiego przelewu lub płatności kartą – wtedy koszt przesyłki to jedyne 11,90 PLN brutto (dotyczy kuriera DPD) lub 9,90 PLN brutto (dotyczy opcji Paczkomaty24).


Jeżeli zdecydujesz się na płatność za pobraniem, czyli zapłacisz za przesyłkę kurierowi, przy odbiorze towaru, to koszt wynosi 13,90 PLN brutto.
Przy płatności za pobraniem pamiętaj, aby mieć przygotowane pieniądze w gotówce, najlepiej odliczoną kwotę. Kurierzy nie zawsze posiadają na tyle drobnych, aby wydać Ci z dużych nominałów.

Pamiętaj, że wszystkie zamówienia, przekraczające 250,00 PLN, wysyłamy do Ciebie na nasz koszt!

 

2.Czy wysyłacie za granicę?

Tak, wysyłamy do takich krajów, jak: Wielka Brytania, Niemcy, Słowacja, Węgry, Czechy, Łotwa, Litwa. Paczki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD. Koszt takiej przesyłki to 60 zł brutto.


3. Jakie są formy płatności?
Wybierz, w jaki sposób chcesz zapłacić za swoje zakupy w Volcano:

  • płatność za pobraniem (przy odbiorze)
  • PayU
  • zwykłym przelewem
  • kartą podarunkową
  • Preferowaną metodę płatności można wybrać na etapie finalizacji zamówienia.


4. Jak szybko wysyłacie towar?
Twoje zakupy realizujemy w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub wpływu należności za produkty na konto naszego sklepu. Kurier powinien dotrzeć do Ciebie z przesyłką, następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Całkowity czas, w jakim przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie to maksymalnie 5 dni roboczych.

5. Co to jest dostawa 24h?
Dostawę 24h realizujemy w momencie, gdy Twoje zamówienie wpłynęło do nas, w dzień roboczy do godziny 11:00, i mamy potwierdzone dokonanie zapłaty (z PayU lub płatność za pobraniem). Towar wysyłany jest do Ciebie jeszcze tego samego dnia z przewidywaną data dostawy na kolejny dzień roboczy.

Przykład: Zamówienie za pobraniem złożone w środę przed godziną 11:00. Wysyłane jest tego samego dnia z dostawą przewidzianą na czwartek.

 

6. Czym jest usługa Twisto, realizowana za pośrednictwem bramki imoje?

To nowa formuła zakupowa, stworzona przez ING BANK ŚLĄSKI, by ułatwić zakupy online. Korzystając z niej, możesz zamówić produkty, a płatności dokonać później - masz na to do 21 dni. Dzięki tej bezpłatnej usłudze możesz spokojnie przymierzyć zamówione produkty, a jeśli Ci nie odpowiadają, odesłać je do sklepu - wtedy anulujemy Twoją płatność. Przeczytaj więcej o usłudze Twisto. 

7. Czy wystawiamy fakturę VAT?
Oczywiście na Twoje życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Aby otrzymać fakturę VAT za zakupiony towar, potrzebne jest wypełnienie odpowiednich danych. 

UWAGA KLIENCI!

Od 1 stycznia 2020 r., jeżeli sprzedaż została zarejestrowana na kasie fiskalnej i potwierdzona paragonem, fakturę wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon ten zawiera NIP. Oznacza to, że już w momencie sprzedaży klient musi określić czy kupuje jako podatnik, czy jako konsument. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, prosimy o zaznaczenie w momencie składania zamówienia odpowiedniego pola i wpisanie danych do faktury.


8. Czy można dokonać zwrotu zakupionych rzeczy?
Jak najbardziej przysługuje Ci zwrot zakupionego towaru. Zwrot powinien być dokonany w terminie 30 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu z zakładki „Zwroty i reklamacje”, pobierz i wydrukuj formularz „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”. Wypełnij go szczegółowo. Szczególną uwagę zwróć na rubryki:

  • Numer zamówienia
  • Imię i nazwisko kupującego
  • Nazwa produktu
  • Cena
  • Oczekiwane działania
  • Powód zwrotu
  • Nazwa banku
  • Nr rachunku bankowego.


Dokładne wypełnienie formularza pozwoli nam na szybkie i sprawne załatwienie Twojego zwrotu.
Zwracany produkt zapakuj w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, nie był pozbawiony metek producenta. Do przesyłki dołącz również dowód zakupu, całość wyślij na nasz adres. Zwrotu wartości zamówienia dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu. Pamiętaj, nie wysyłaj przesyłki za pobraniem, takie przesyłki nie są u nas przyjmowane.

9. Chcę dokonać reklamacji towaru - jak mam to zrobić?
Gdy towar, który do Ciebie dotarł, jest niezgodny z umową zakupu, możesz go reklamować. Po pierwsze wejdź do działu „Zwroty i reklamacje” pobierz i wydrukuj formularz „Formularz reklamacyjny”. Wypełnij wszystkie wymagane pola, ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji. Przede wszystkim wypełnij:
- Dane Klienta,
- Dane reklamowanego produktu,
- Opis wady/uszkodzenia

Nie zapomnij wpisać dat: złożenia reklamacji i wykrycia wady, okoliczności stwierdzenia wady, oraz oczekiwanej formy rozpatrzenia reklamacji.
Zapakuj reklamowany towar i prześlij go na nasz adres. W ciągu max. 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy Cię o decyzji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy – jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy równowartość ceny produktu.
Nie wysyłaj przesyłki „za pobraniem”, ponieważ takich przesyłek nie odbieramy.