1. Jaki jest koszt wysyłki?
Koszt wysyłki uzależniony jest od wybranego sposobu płatności. Szczegółowy cennik znajdziesz na podstronie Koszt i czas dostawy.
2. Czy wysyłacie za granicę?
Tak, wysyłamy do takich krajów, jak: Niemcy, Słowacja, Węgry, Łotwa, Litwa. Paczki zagraniczne realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD. Koszt takiej przesyłki to 60 zł brutto.
3. Jakie są formy płatności?
Wybierz w jaki sposób chcesz zapłacić za swoje zakupy w Volcano:
- płatność za pobraniem (przy odbiorze)
- płatności PayU
- zwykły przelew
Preferowaną metodę płatności można wybrać na etapie finalizacji zamówienia.
4. Jak szybko wysyłacie towar?
Twoje zakupy realizujemy w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia lub wpływu należności za produkty na konto naszego sklepu. Kurier powinien dotrzeć do Ciebie z przesyłką, następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Całkowity czas, w jakim przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie to maksymalnie 5 dni roboczych.
5. Czy wystawiamy fakturę VAT?
Oczywiście na Twoje życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Aby otrzymać fakturę VAT za zakupiony towar, potrzebne jest wypełnienie odpowiednich danych - pamiętaj o uzupełnieniu numeru NIP w podsumowaniu zamówienia.
UWAGA KLIENCI!
Od 1 stycznia 2020 r., jeżeli sprzedaż została zarejestrowana na kasie fiskalnej i potwierdzona paragonem, fakturę wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon ten zawiera NIP. Oznacza to, że już w momencie sprzedaży klient musi określić czy kupuje jako podatnik, czy jako konsument. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, prosimy o zaznaczenie w momencie składania zamówienia odpowiedniego pola i wpisanie danych do faktury.
6. Czy można dokonać zwrotu zakupionych rzeczy?
Jak najbardziej przysługuje Ci zwrot zakupionego towaru. Zwrot powinien być dokonany w terminie 21 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu z zakładki Zwroty i reklamacje, pobierz i wydrukuj formularz zwrotu. Wypełnij go szczegółowo. Szczególną uwagę zwróć na rubryki:
- Numer zamówienia
- Imię i nazwisko kupującego
- Nazwa produktu
- Cena
- Oczekiwane działania
- Powód zwrotu
- Nazwa banku
- Nr rachunku bankowego.
Dokładne wypełnienie formularza pozwoli nam na szybkie i sprawne załatwienie Twojego zwrotu.
Zwracany produkt zapakuj w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Odsyłany produkt nie może posiadać znamion użytkowania (posiada oryginalnie przytwierdzony komplet metek, nie był prany, czyszczony chemicznie ani noszony). Do przesyłki dołącz również dowód zakupu, całość wyślij na nasz adres. Zwrotu wartości zamówienia dokonamy niezwłocznie po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu. Pamiętaj, nie wysyłaj przesyłki za pobraniem, takie przesyłki nie są u nas przyjmowane.
7. Chcę dokonać reklamacji towaru - jak mam to zrobić?
Gdy towar, który do Ciebie dotarł, jest niezgodny z umową zakupu, możesz go reklamować. Po pierwsze wejdź do działu Zwroty i reklamacje pobierz i wydrukuj formularz. Wypełnij wszystkie wymagane pola, ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji. Przede wszystkim wypełnij:
- Dane Klienta,
- Dane reklamowanego produktu,
- Opis wady/uszkodzenia
Nie zapomnij wpisać dat: złożenia reklamacji i wykrycia wady, okoliczności stwierdzenia wady, oraz oczekiwanej formy rozpatrzenia reklamacji.
Zapakuj reklamowany towar i prześlij go na nasz adres. W ciągu max. 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i poinformujemy Cię o decyzji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy – jeżeli nie będzie to możliwe, zwrócimy równowartość ceny produktu.
Nie wysyłaj przesyłki „za pobraniem”, ponieważ takich przesyłek nie odbieramy.
8. Czy realizujemy wymiany?
Wymiana towaru polega na odesłaniu (odstąpieniu od umowy) wybranych produktów najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki oraz złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.